ANULLIMET, KTHIMET E POROSIVE, RIMBURSIMET
- Perdoruesi ka te drejte te anulloje porosine ne cdo moment pasi e ka konfirmuar ate deri ne momentin qe e ka marre porosine dhe ka paguar vleren e fatures, duke kontaktuar ofruesin.
- Ne kemi nje politike kthimi 14- ditore, qe do te thote perdoruesi ka 14 dite kohe te kerkoje nje kthim produkti. Perdoruesi mund te kerkoje kthimin e produkteve ne rastet e me poshtme:
- Produkti eshte dorezuar me difekt, probleme ne permbajtje apo eshte I ndryshem nga ai I kerkuar gjate porosise.
- Produkti eshte me vlere te ndryshme nga ajo e paraqitur ne urdher porosi.
- Produkti eshte I ndryshem nga si eshte paraqitur ne platformen e ofruesit dhe ka pamje apo karakteristika te tjera te ndryshme nga ato qe jane prezantuar ne platforme.
- Pa nje arsye specifike nese produkti ploteson kushtet e kthimit.
- Perdoruesi ka te drejte te kerkoje nje produkt zevendesues te njejte ose te ndryshem me te njejten vlere ose me te larte ne rastet kur produkti kthehet pa nje arsye specifike e cila rrjedh si pasoje e problematikave te shkaktuara nga ofruesi.
- Perdoruesi ka te drejte te kerkoje rimbursim te plote ne rastet kur produkti eshte me difekt, me probleme ne permbajtje, I ndryshem nga ai I kerkuar gjate porosise, me vlere te ndryshme nga ajo e paraqitur ne momentin e urdher porosise ne platforme, ka pamje apo karakteristika te ndryshme nga ato te prezantuara ne platforme.
KUSHTET E KTHIMIT
- Për tu kualifikuar për një kthim, produkti duhet të jetë në të njëjtat kushte siç eshte marre nga perdoruesi:
- I papërdorur,
- Në paketimin e tij origjinal,
- I pa hapur nese eshte ne kuti,
- Ka faturen e blerjes
- I ruajtur ne kushtet e kerkuara per ruajtjen e produktit specific gjate kohes qe eshte me perdoruesin deri ne momentin e kthimit.